Školenia

PRE OBLASŤ SALES / KEY ACCOUNT

Čo obsahuje balík školení ?

1. Farebná typológia

Využívanie techniky farebnej typológie nám napomáha odhaliť základné hodnoty, ktoré sú dôležité v živote potencionálneho klienta, taktiež viesť konverzáciu a jej štuktúru na danú farbu klienta, s využívaním kľúčových slov, ktoré sú pre danú farbu charakteristické.

Komunikácia môže následne nabrať smer, ktorý je zaujímavý pre obe strany, čo znamená, že push stratégia sa mení na pull stratégiu, v ktorej chceme vzbudiť záujem klienta. Preto taktiež eliminujeme po-nákupnú disonanciu.

Pri niektorých zákazníkov sa môže vyskytnúť aj ponákupná disonancia, čo je v prenesenom zmysle pocit neistoty, vnútorný konflikt a taktiež pochybnosti o tom, či kúpou produktu urobil správne rozhodnutie.

Je dôležité vedieť eliminovať tento pocit a to tak, že sa priamo zamierime na hodnoty a potreby zákazníka aby sme sa vyhli následným pochybnostiam o potrebe produktu.

V tejto časti sa zameriame na to, ako rozpoznať farby, aké sú ich vlastnosti a taktiež kľúčové slová, na ktoré dané farby čo najefektívnejšie reagujú.

Môžete využiť možnosť spraviť si Test na určenie Farebnej typológie a koučing.


2. Personal Brand a budovanie vzťahov a siete

Čo je to Personal Brand ako ho postupne budovať, ako si pomôcť k tomu kvalitou svojej farby, tak aby to pôsobilo autenticky a pravdivo. Zmysel budovania Person Brandu je dôveryhodnosť profilu človeka ako špecialistu. Rady ako na to, čo dnes funguje, ako sa správne propagovať.


3. Transakčná analýza a základné princípy obchodného stretnutia 

Transakčná analýza sa orientuje na vzťah k sebe samému, vzťah k prostrediu a komunikáciu. Vďaka tomu je možné špecifikovať zákonitosti, ktoré prebiehajú podvedome na obchodnom stretnutí, ale majú zásadný vplyv pozitívny výsledok a efektivitu obchodného stretnutia. Poznať tieto princípy a aplikovať ich na obchodnom stretnutí je tajomstvo úspechu mnohých úspešných obchodníkov v rôznych ekonomických odvetviach. Pri obchodnej komunikácii ide zdanlivo o určitý vecný obsah (produkt, služba, firma), v skutočnosti však ide o vzťah (o vytvorenie základov pre vzájomný vzťah).


4. Handbook

Súčasťou školenia je Handbook, ktorý som vytvorila na základe svojích skúsenosti. V spolupráci s výtvarníkom sme tak vytvorili jedinečný koncept.

Obsahuje odporúčania a postupy pre jednotlivé farby osobnosti zvlášť a vysvetľujem farebnú typológiu. Na príkladoch prispôsobených pre jednotlivé farby sa naučíte ako správne využiť farbu výhody, ktoré ponúka farebný typológia v praxi.

Handbook sa skladá z 2 častí. V prvej sa zameriavame ja schopnosť aplikovať farebnú typológiu v obchode. V druhej časti uvádzam princípy obchodného stretnutia, ktoré ak budete dodržiavať dosiahnete budovanie kvalitných, profesionálnych a hlavne dlhodobých obchodných vzťahov.

Handbook je Váš pomocník pred každým obchodným stretnutím.

Tu si môžeš stiahnuť katalóg ( súbor Pdf ) s informáciami ohľadom školenia.

Tu si môžeš prečítať referencie absolventov kurzu 

Referencie a feedback klientov

Tvoje farebné školenie bolo pre mňa veľmi zaujímavé, Tvoj test ma odhadol

veľmi dobre, aj tvoje hodnotenie k môjmu tomu čo ma brzdí v napredovaní aj

celkovo.

Rozmýšľam nad nejakou mojou vnútornou

zmenou a ty si ma trochu otvorila a postrčila k zmene, ďakujem.

Rada by som sa ešte stretla

Školenie bolo príjemné, vyžaruje s teba pokoj, voľnosť , dynamika, taký

pozitívny humor.“

Jana B.


zo školenia som mala celkovo pozitívny dojem. Nebolo to klasické školenie aké som absolvovala v predchádzajúcej spoločnosti, teda čisto teoretické a nalinkované.

O farebnej typológii som počula už dávnejšie ale nikdy som sa tomu bližšie nevenovala. Tak som rada, že som sa naučila niečo nové a hlavne ako na rôzneho klienta. Väčšinou som fungovala rovnako a teraz sa už budem vedieť lepšie pripraviť na konkrétneho klienta. Samozrejme, že ešte nejaký čas bude trvať kým sa zdokonalím ale som rada za absolvovanie tohto školenia.

Keď to zhrniem, určite tieto poznatky využijem v praxi pri jednaní s klientmi :)“

Ing. Katarína D.


uz hned po skolení som sa stretol s kolegami a navrhol som im bližšiu spoluprácu s tebou pre uľahčeni náborovej prace pri hľadaní šikovných a tých správnych ľudí do tímov.

Takže k samotnému semináru :

- Príjemné , odľahčené a nazval by som to už až neformálne , ktoré mi veľmi vyhovovalo.

- bolo to energické a pre mna do budúcna veľmi užitočné školenie, podobného skolenia som sa zúčastnil ale v tvojom prípade to bolo viac rozvinuté a konkrétnejšie ..Zamerané na určité skupínky ľudí ..

Ďakujem ešte raz za príjemný seminár😊.“

Braňo H.


síce si myslím, že viem odhadovať ľudí... podľa chôdze, oblečenia, výraz tváre, reakcie na okolie a najviac podľa prvých 5 viet, ktoré s niekým neznámym prehodím. Teraz mi to ale začína nejak celé do seba zapadať a aj keď sú ľudia rôzny a každý originálny, je asi pravda že majú často určité vlastnosti rovnaké, či podobné.

Bolo to veľmi prínosné a začínam sa postupne učiť pri klientoch prispôsobovať ešte viac tomu, ako ich zaraďujem. Uvidíme aký bude časom výsledok :)

Hlavne si myslím, že dáva význam to, aby sme pochopili aký sme a čo platí na druhých. Teda to by ma možno nabudúce zaujímalo k tejto téme ešte hlbšie, ak bude na to viac času, lebo ako naučiť napr modrého prispôsobiť sa červenému....jasné že je to aj otázkou praxe, ale možno toto by som ešte rád niekedy počul hlbšie.

A možno nejaký "zázračný" návod (aj keď taký asi neexistuje) :) na zlepšenie komunikačných-obchodných zručností na jednotlivé farby :)

nie som náročný, ....iba chcem byť najlepší :)

P.S. teším sa zas nabudúce, bolo to jedno z najprínosnejších školení pre mňa, o takom sme v banke nesnívali :).“

Stanislav T.

V prvom rade ti chcem povedať, že na toto školenie som sa tešila asi najviac, úprimne :-) a potvrdilo sa mi, že som sa tešila opodstatnene :-)

Už keď som ťa videla, hneď som mala dobrý pocit :-) -plná energie, usmievavá a vedela som, že mi to dá viac ako len odovzdanie informácií.

Čo vyzdvihujem je, že sme každý dostali materiály, a celkom boli spracované tak, že tie voľné kolónky dali niekedy zabrať mozgovým závitom :-)))) a to je dobre.

Museli sme sa zamyslieť a nielen počúvať. Ja si aj rada píšem a kreslím, lepšie akoby sa mi to vnorí do hlavy :-)

Veľmi som sa tešila z testu, ktorý sme si mohli priamo aj vyhodnotiť a individuálne rozobrať. Potvrdili sa mi moje farbičky :-) a sedia aj vlastnosti.

Určite budem pracovať s materiálmi, je to dobre rozobraté. /cestou domov v autobuse si ma mala vidieť ako som študovala ľudí :-)))

Celkovo som mala super pocit, rada som ťa spoznala, tak energickú a príjemnú ženu som dlho nestretla a budem veľmi rada, keď sa takto stretneme a časom urobíme opäť test a uvídíme ako sa to mení.

Cítila som sa veľmi príjemne a robíš to dobre.“

Ing. Iveta V.